Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW BHQ920E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHQ920E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
530,86 zł
Darmowa dostawa
Dostępny, Dostawa na środę, 29 marca
Opony - Deler.pl odbierz w Krakowie
588,84 zł

Dostępność

Ostatnie sztuki
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51
588,84 zł
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W efekcie powstaje między nimi tarcie potrzebne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHQ920E to artykuł o numerze 0429BHQ920E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322938286149.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHQ920E
EAN: 3322938286149
Materiał Żeliwo
średnica [mm] 60
Ograniczenia producenta TRW
parzyste numery artykułów BHQ921E
Kolor zacisku hamulcowego czarny

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.