Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHR268E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHR268E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
433,91 zł
Darmowa dostawa
Dostępny, Dostawa na piątek, 2 grudnia
483,79 zł

Dostępność

Dostepny w dużej ilości
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca zwiększa się ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W efekcie powstaje między nimi tarcie niezbędne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHR268E to artykuł o numerze 0429BHR268E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322938088309. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHR268E
EAN: 3322938088309
średnica 2 [mm] 36
Przestrzegaj danych technicznych 1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 1
parzyste numery artykułów BHR267E
średnica 1 [mm] 36
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE

Opis producenta:

Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.

Pasuje do auta:

więcej