Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHS1030 Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHS1030
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Darmowa dostawa
Dostępny, Zamów w ciągu 6h 5min aby
otrzymać na piątek, 9 grudnia!
520,89 zł

Dostępność

Dostepny w dużej ilości
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W efekcie powstaje między nimi tarcie potrzebne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania oraz korodowania zacisków. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także zauważyć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHS1030 to artykuł o numerze 0429BHS1030. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937794843. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Aluminium.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHS1030
EAN: 3322937794843
Typ zacisku hamulca
  • Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć,
  • Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
parzyste numery artykułów BHS1031
średnica 1 [mm] 41
Materiał Aluminium
Ograniczenia producenta TRW

Opis producenta:

Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.