Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca TRW BHS330

Indeks: BHS330
  • Zacisk hamulca TRW BHS330
  • Zacisk hamulca TRW BHS330

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429BHS330
EAN:
3322937399505
Typ zacisku hamulca
  • Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć,
  • Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
parzyste numery artykułów
BHS331
średnica 1 [mm]
41
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
TRW

Zacisk hamulca TRW BHS330 - opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego funkcją jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W rezultacie powstaje między nimi tarcie potrzebne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania oraz korodowania zacisków. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHS330 to artykuł o numerze 0429BHS330. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937399505. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.