Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHX406E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHX406E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
493,73 zł

Produkt chwilowo
niedostępny

Powiadom mnie
o dostępności
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w stronę tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W rezultacie powstaje między nimi tarcie potrzebne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHX406E to artykuł o numerze 0429BHX406E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322938015251. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHX406E
EAN: 3322938015251
Przestrzegaj danych technicznych 1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 1
średnica [mm] 57
parzyste numery artykułów BHX407E
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AKEBONO

Opis producenta:

Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.