Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88240

Indeks: 88240
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88240
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88240

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAM88240
EAN:
8032532089507
średnica [mm]
270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
z dźwignią hamulca pomocniczego
Szerokość [mm]
53
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
HYUNDAI

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88240 - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest stosowane przede wszystkim w starszych pojazdach. Podczas hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na powierzchnię roboczą bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na obniżanie prędkości, a w konsekwencji wyhamowanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element pracujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88240 to produkt o numerze SAM88240. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 270 mm. Szerokość elementu to 53 mm.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.