49 produktów
Wybierz auto
Nr art: MANH6003z
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040144176
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY1001360003
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ASHFTA050
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KNEHX132D
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX261485
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX261690
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAVFTJ102
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAVFTJ060
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYFSFVW017
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAVFTJ050
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAVFTJ136
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: DENA220026
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASHFTA136
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX261480
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MALHX191
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX261479
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VAIV106516
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: BLUADBP210083
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MET8028031
Dostawa na środę, 3 lipca
Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta VW GOLF PLUS wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.
Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.
Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.