Powiadom mnie o dostępności

Przewody klimatyzacji do BMW 1 E81/E82/E87/E88

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ogrzewanie/chłodzenie: od kondensatora do parownika
439,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ogrzewanie/chłodzenie: od kompresora klimatyzacji do kondensatora
306,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Przewody klimatyzacji w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 – ważny element

Kluczowe elementy układu klimatyzacji samochodowej to oczywiście chłodnica, kompresor, parownik czy filtr osuszacz. Niekiedy niedoceniana bywa rola przewodów klimatyzacji, dzięki którym czynnik chłodniczy oraz olej są transportowane po całym układzie. W samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 szczelność przewodów klimatyzacji jest nieodzowna do prawidłowego działania tego systemu.

Awarie przewodów klimatyzacji w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88

Podobnie jak w większości współczesnych aut osobowych, w pojazdach BMW 1 E81/E82/E87/E88 przewody klimatyzacji narażone są na usterki, a konkretnie na powstawanie nieszczelności. Czynnik chłodniczy jest gazem. Nawet niewielka luka wynikająca z uszkodzenia powierzchni przewodu, końcówki przewodu czy złączki przyłączeniowej przyczynia się do ulatniania czynnika, co w szybkim tempie (zależnym od rozmiaru powstałej nieszczelności) powoduje pogorszenie jakości pracy układu klimatyzacji.

BMW 1 E81/E82/E87/E88 – objawy usterki przewodów klimatyzacji

Coraz słabsze chłodzenie, niepokojące dźwięki dochodzące z nawiewów po uruchomieniu układu klimatyzacji to podstawowe objawy mogące świadczyć o usterce przewodów klimatyzacji. Nie możemy mieć jednak wówczas całkowitej pewności, że to właśnie w przewodach powstała nieszczelność. Równie często zdarza się ona w chłodnicy klimatyzacji. Aby ustalić źródło problemu, należy poddać pojazd BMW 1 E81/E82/E87/E88 badaniu w warsztacie. Mechanicy najczęściej wykorzystują do tego specjalny barwnik UV, wskazujący miejsce wycieku. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przewodu klimatyzacji rekomendowana jest jego wymiana na nowy podzespół.