7 produktów
040101089
Ciężar [kg]: 1.78
Pojemność [litr]: 1.5
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042299901089
Ciężar [kg]: 1.76
Pojemność [litr]: 1.5
Rozwiń więcej danych
35,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 23.633
Pojemność [litr]: 5
Rozwiń więcej danych
106,28
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
106,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 21.894
Pojemność [litr]: 1.5
Rozwiń więcej danych
40,21
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108925
Ciężar [kg]: 21.894
Pojemność [litr]: 1.5
Rozwiń więcej danych
42,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108926
Ciężar [kg]: 23.633
Pojemność [litr]: 5
Rozwiń więcej danych
115,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 23.367
Pojemność [litr]: 20
Rozwiń więcej danych
421,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
421,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Płyn chłodniczy, krążący w układzie chłodzenia samochodu BMW X1 pozwala odprowadzić ciepło z silnika, zapobiegając tym samym przegrzaniu jednostki. Gdy płyn rozgrzeje się do odpowiedniej temperatury, odebranej z silnika, to jest skierowany do chłodnicy. Rozgrzany płyn przepływa przez użebrowanie chłodnicy samochodu BMW X1, gdzie zostaje schłodzony pędem powietrza. Następnie płyn chłodniczy jest ponownie skierowany w stronę jednostki, aby powtórzyć cykl schładzania.
Składniki płynu chłodniczego, stosowanego w aucie BMW X1, mają również chronić elementy układu przed korozją oraz odkładaniem się na nich kamienia. Z tego powodu regularna wymiana płynu chłodniczego jest tak ważna. Chociaż jego właściwości chłodzące mogą być zachowane nawet przez 10 lat, to funkcje ochronne nie utrzymują się tak długo. Dlatego wymiana płynu jest konieczna co w interwale od dwóch do pięciu lat, w zależności od technologii, jaką wykorzystuje płyn chłodniczy do zabezpieczenia układu.
Płyn chłodniczy, który utracił swoje właściwości ochronne, nie jest w stanie zabezpieczyć układu przed rdzą i odkładaniem się kamienia. W rezultacie w kanalikach chłodnicy pojawia się osad, który prowadzi do ich zatkania. Osad może również uszkodzić pompę wody, która nie będzie w stanie transportować płynu wewnątrz układu. Należy również kontrolować poziom płynu pomiędzy wymianami i na bieżąco uzupełniać jego niedobory za pomocą środka wytworzonego w tej samej technologii, co płyn znajdujący się aktualnie w układzie. Użycie wody do uzupełnienia płynu może zanadto rozrzedzić go, co grozi zamarznięciem i rozsadzeniem głowicy silnika.