Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Rezystancja [ohm]: 900
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
23,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
23,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Długość [mm]: 460
Rozwiń więcej danych
41,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
83,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Biały
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
52,50
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
52,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 700
Długość przewodu [mm]: 460
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Rezystancja [ohm]: 700
Rozwiń więcej danych
42,61
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
42,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 700
Długość przewodu [mm]: 460
43,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
43,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.078
Rozwiń więcej danych
42,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
42,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
64,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie LANCIA DELTA I pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:
Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.