5 produktów
Wybierz auto
VEMV20720406
Ilość połączeń: 3
Napięcie znamionowe: 5
177,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
177,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Ilość połączeń: 3
69,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1056212B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Ilość podłączonych styków: 3
51,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
51,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1100212B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Ilość podłączonych styków: 3
150,36
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
150,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
38,72
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
38,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie BMW Z3 E36/7 jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta BMW Z3 E36/7 montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie BMW Z3 E36/7, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie BMW Z3 E36/7 są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.