Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
SKV17SKV004
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
41,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
41,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,95
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280122014
95,45
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
95,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.1h
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
45,75
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
45,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Am-version
Ilość biegunów: 3
74,52
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
74,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie VOLVO V40 jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta VOLVO V40 montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie VOLVO V40, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie VOLVO V40 są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.