54 produktów
Wybierz auto
149,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.064
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
69,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
69,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
108,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396PS1007511B1
Ilość podłączonych styków: 3
111,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
67,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
135,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
135,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
154,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
142,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
142,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
83,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
83,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 2080
Rozwiń więcej danych
74,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
74,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
193,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
96,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216148990017
Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Rozwiń więcej danych
105,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
103,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
135,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120000
Ciśnienie [bar] od: 0.5
Ciśnienie [bar] do: 3.5
Rozwiń więcej danych
96,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
154,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
154,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
155,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
57,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V40. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO V40, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.