Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO V40

55 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

147,83

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

147,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

108,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

108,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 514 812 0003

Ciśnienie [bar] od: 0.15

Ciśnienie [bar] do: 2.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

119,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

110,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V46-72-0025

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

67,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

67,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HERTH+BUSS ELPARTS 70670009

Napięcie [v]: 12

Rezystancja [ohm]: 2080

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,71

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

71,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

49,79

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

49,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.291

Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4

108,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

108,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0057

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

173,23

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

173,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0090

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,27

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

80,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15057

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

145,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15129

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

117,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

117,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15181

Od cisnienia [pa]: 20000

Do cisnienia [pa]: 290000

119,49

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

119,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 55 10 6080

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

155,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0001

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 3.075

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

65,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,81

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

71,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V40

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO V40

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V40. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO V40 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO V40, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO V40

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.