7 produktów
Wybierz auto
SKV17SKV004
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
41,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280122014
96,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1069312B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
65,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.1h
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
46,23
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
46,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Am-version
Ilość biegunów: 3
81,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
81,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
62,10
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie VOLVO V40 I jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta VOLVO V40 I montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie VOLVO V40 I, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie VOLVO V40 I są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.