29 produktów
Wybierz auto
03540261231072
163,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
163,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0261231097
163,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
163,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957016
Kolor: Czarny
Długość przewodu [mm]: 350
110,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59506395
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 2
111,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.086
Długość przewodu [mm]: 435, 535
Rozwiń więcej danych
194,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
194,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10224
Długość przewodu [mm]: 300
Ilość podłączonych styków: 2
90,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20720161
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Kanciasty
122,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
122,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20723001
Moment dokręcenia [nm]: 20
Długość przewodu [mm]: 215, 310
Rozwiń więcej danych
292,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
292,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0261231224
70,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAS10251
103,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893132
Długość przewodu [mm]: 215
Kolor obudowy: Czarny
185,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
185,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957010
60,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59506615
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
280,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
280,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59517063
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
257,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
257,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
05261957193
223,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
223,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60213
Ilość połączeń: 4
Kolor obudowy: Czarny
181,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
181,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75585
33,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893010
55,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360110
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
105,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
105,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60223
Ilość połączeń: 4
194,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
194,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie BMW 3 powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie BMW 3, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów BMW 3. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach BMW 3 jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.