7 produktów
Wybierz auto
Producenci
ERR550596A
Długość przewodu [mm]: 160
Ilość połączeń: 1
136,25
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
136,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E7007OYO
92,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0907099
Długość przewodu [mm]: 160
Ilość biegunów: 1
125,80
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
125,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E7006OYO
84,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550595A
Długość przewodu [mm]: 160
Ilość połączeń: 1
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550621A
Długość przewodu [mm]: 160
Ilość połączeń: 1
42,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 110
Ilość biegunów: 2
79,96
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
79,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie SUBARU FORESTER II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie SUBARU FORESTER II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów SUBARU FORESTER II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach SUBARU FORESTER II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.