Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do CITROËN C1 II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

27,14 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,51 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,94 zł
27,94 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,23 zł
34,23 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,15 zł
43,15 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,72 zł
28,72 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
13,98 zł
13,98 zł

Dostawa na poniedziałek, 13 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Uszczelka kolektora ssącego CITROËN C1 II

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie CITROËN C1 II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie CITROËN C1 II.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie CITROËN C1 II

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie CITROËN C1 II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.