15 produktów
Wybierz auto
KOL50007952
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 2.76
Rozwiń więcej danych
46,10
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007956
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 2.92
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007963
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.2
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007964
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.24
Rozwiń więcej danych
154,29
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
154,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007966
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.32
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007969
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.44
Rozwiń więcej danych
46,10
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007970
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.48
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007968
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.4
Rozwiń więcej danych
46,10
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007955
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 2.88
Rozwiń więcej danych
41,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
41,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007971
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.52
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007972
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.56
Rozwiń więcej danych
46,10
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007954
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 2.84
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007957
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 2.96
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007965
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 3.28
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007953
Strona zabudowy: Z obu stron
Wysokość [mm]: 2.8
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Popychacze zaworowe pełnią niezwykle istotną funkcję w konstrukcjach silników spalinowych, wykorzystywanych w pojazdach. Ich zadaniem jest wprawianie w ruch zaworów, biorących bezpośredni udział w procesie spalania i odprowadzania spalin. Popychacze zaworowe w samochodzie CITROËN C1 II są wprawiane w ruch przez wałek rozrządu – ich praca musi być zsynchronizowana z pracą tłoków.
Pomiędzy krzywką wałka rozrządu (bezpośrednio napędzającą popychacz) a popychaczem musi występować odpowiedni dystans, czyli tzw. luz zaworowy. Części te nie mogą dolegać do siebie ściśle, gdyż mogłyby uszkodzić się, kiedy pod wpływem wysokiej temperatury wzrasta ich objętość. We współczesnych samochodach, luz zaworowy jest realizowany mechanicznie bądź hydraulicznie. Hydrauliczne popychacze automatycznie korygują pojawiające się z czasem zmiany luzu zaworowego do parametrów fabrycznych. W przypadku popychaczy mechanicznych należy robić to manualnie w określonych interwałach kilometrowych.
W przypadku samochodu CITROËN C1 II, podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, może dojść do sytuacji, w której luz zaworowy stanie się zbyt duży lub zbyt mały. Potencjalne przyczyny bywają różne – duży przebieg, słaba jakość środka smarnego, intensywna eksploatacja auta. Jeżeli silnik samochodu CITROËN C1 II pracuje nierównomiernie i brakuje mu mocy podczas jazdy, powodem może być zbyt mały luz zaworowy, jeżeli zaś słyszymy metaliczne odgłosy pochodzące z silnika, kiedy jest on rozgrzany – luz zaworowy może być zbyt duży. Wówczas należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Jeżeli popychacze zaworowe są uszkodzone, nie da się ustawić optymalnego luzu. Należy wówczas wymienić je na nowe.