50 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0340703141410
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341728670
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713144800
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341334670
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713144700
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341689940
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT49436
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGAMG2558
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0418026273P
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR291940
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR686990
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341730310
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR939280
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341718200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAMG3737
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713116900
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713165600
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713234600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340713568200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340713620900
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie FIAT PUNTO II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie FIAT PUNTO II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie FIAT PUNTO II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.