29 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0340703141410
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR036164
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341406490
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340713432200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR944110
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT49452
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG9327
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713077600
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713124600
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0498513001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418450131H
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341832244
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR364070
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341364071
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341476551
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG3541
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418026434P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418026435P
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418026433P
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041713077800
Dostawa na środę, 3 lipca
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie FORD MONDEO II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie FORD MONDEO II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie FORD MONDEO II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.