Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do MINI ONE/COOPER I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma
11,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
31,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
10,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 4
13,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
13,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Uszczelka kolektora ssącego MINI ONE/COOPER I

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MINI ONE/COOPER I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MINI ONE/COOPER I.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie MINI ONE/COOPER I

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MINI ONE/COOPER I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.