Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do RENAULT TWINGO III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tylko w połączeniu z: 70-31415-00, Kolor: antracytowy, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: utward...
26,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 69, Szerokość [mm]: 50
35,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
41,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 53
23,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Uszczelka kolektora ssącego RENAULT TWINGO III

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie RENAULT TWINGO III. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie RENAULT TWINGO III.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie RENAULT TWINGO III

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie RENAULT TWINGO III może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.