7 produktów
Wybierz auto
Producenci
Materiał: Silikon
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Rozwiń więcej danych
27,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.054
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,61
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
37,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.054
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
37,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 7.7
Długość [mm]: 365
Rozwiń więcej danych
44,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
44,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,43
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
40,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
48,33
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
48,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie RENAULT TWINGO III jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach RENAULT TWINGO III. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.