Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do CHRYSLER 300 C

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.01132.11.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

437,85

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

437,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego VEMO V30-77-0055

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

1 032,27

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

1 032,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556090

Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Ilość połączeń: 4

827,70

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

827,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-CH-007

Numer seryjny: Bks-ch-007

459,87

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

459,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100023

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

1 010,22

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

1 010,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

428,96

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

428,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100021

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

961,32

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

961,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego NTY ENK-ME-000

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,87

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

352,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.01132.12.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

443,54

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

443,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER 300 C

Kolektor ssący w aucie CHRYSLER 300 C

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie CHRYSLER 300 C. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, CHRYSLER 300 C może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

CHRYSLER 300 C – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się CHRYSLER 300 C, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie CHRYSLER 300 C?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu CHRYSLER 300 C może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie CHRYSLER 300 C. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.