7 produktów
Wybierz auto
217,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
217,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
102,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV509
Ciężar [kg]: 0.08
118,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
118,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV507
Ciężar [kg]: 0.07
83,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV506
Ciężar [kg]: 0.18
155,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
155,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV508
Ciężar [kg]: 0.07
108,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CHRYSLER 300 C należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.