🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do CITROËN C3 II

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
SKV
BGA
BLUE PRINT
FAST
FEBI BILSTEIN
MAHLE
MAXGEAR
MEAT & DORIA
METZGER
NTY
VAICO
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175769

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175769

FEB175769

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,33

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

285,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV044

Darmowa dostawa od 99 zł

ESEN SKV 49SKV044

SKV49SKV044

267,70

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

267,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący BLUE PRINT ADBP610075

Darmowa dostawa od 99 zł

Kolektor ssący BLUE PRINT ADBP610075

BLUADBP610075

Ciężar [kg]: 1.027

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,35

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

298,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16803

Darmowa dostawa od 99 zł

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16803

DRMDRM16803

291,40

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

291,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0173

Darmowa dostawa od 99 zł

MAXGEAR 17-0173

MAX170173

160,27

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

160,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1070

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej MAHLE LM 1070

MALLM1070

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,80

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

326,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej BGA MG14000

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej BGA MG14000

BGAMG14000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

334,16

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

334,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FAST FT50402

Darmowa dostawa od 99 zł

FAST FT50402

FASFT50402

161,34

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

161,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
METZGER 2100107

Darmowa dostawa od 99 zł

METZGER 2100107

MET2100107

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego

807,49

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

807,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 49SKV022

Darmowa dostawa od 99 zł

ESEN SKV 49SKV022

SKV49SKV022

222,63

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

222,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16806

Darmowa dostawa od 99 zł

Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16806

DRMDRM16806

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

379,76

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

379,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MEAT & DORIA 89466

Darmowa dostawa od 99 zł

MEAT & DORIA 89466

MEA89466

297,17

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

297,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
VAICO V42-0826

Darmowa dostawa od 99 zł

VAICO V42-0826

VAIV420826

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

493,83

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

493,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-PE-000

Darmowa dostawa od 99 zł

NTY BKS-PE-000

NTYBKSPE000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 1.46

178,94

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

178,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C3 II

Kolektor ssący w aucie CITROËN C3 II

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie CITROËN C3 II. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, CITROËN C3 II może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

CITROËN C3 II – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się CITROËN C3 II, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie CITROËN C3 II?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu CITROËN C3 II może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie CITROËN C3 II. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.