90 produktów
Wybierz auto
0510180526
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
45,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382ny
51,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
51,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
112,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
112,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
49,10
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
49,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BUOBIH18102
Dla numeru oe: 1434f6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
65,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
65,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
110,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
110,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
64,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.27
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
153,64
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
153,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
54,01
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
54,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
56,69
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
56,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360000
75,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
75,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
40,96
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
40,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
61,62
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
61,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
213,68
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
213,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c1
121,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
121,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 178
51,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
51,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 79
23,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
23,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, strona wylotowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
92,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
92,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
51,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C3 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.