49 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 1.027
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
287,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
287,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.82
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
588,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
588,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 2.33
296,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
296,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Techniczny numer informacyjny: Pi 1019, si 0093
902,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
902,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Mechaniczne
675,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
675,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 462,94
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 462,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, ze śrubami
Rozwiń więcej danych
414,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
414,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
408,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
408,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
313,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
299,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
299,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
MAX580213
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
81,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
81,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Bks-ft-002a
411,48
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
411,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,55
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
435,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.93
341,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
341,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,64
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
521,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer seryjny: Bks-ft-009
65,02
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
65,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,52
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
583,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
583,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.48
428,66
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
428,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
716,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
716,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie FIAT. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, FIAT może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się FIAT, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu FIAT może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie FIAT. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.