-5% na zestaw olej + filtr od 400 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do JEEP

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NTY
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
MAXGEAR
FAST
FEBI BILSTEIN
MEAT & DORIA
SKV
MAGNETI MARELLI
MAHLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175771

Ciężar [kg]: 1.373

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

349,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

349,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 176767

Ciężar [kg]: 1.82

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

591,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

591,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-PL-001

NTY BKS-PL-001

NTYBKSPL001

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 2.33

296,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

296,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

577,08

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

577,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0266

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 4

386,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

386,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.202

Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2

500,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

500,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-CH-008

Numer seryjny: Bks-ch-008

629,97

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

629,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-CH-000

NTY BKS-CH-000

NTYBKSCH000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

895,28

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

895,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-CH-006

Numer seryjny: Bks-ch-006

428,65

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

428,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

588,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

588,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM14801

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez silnika elektrycznego

523,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

523,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-CH-007

Numer seryjny: Bks-ch-007

266,02

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

266,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

363,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

363,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

895,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

895,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MEAT & DORIA 89260E

Jakość: Equivalent

Tryb pracy: Elektryczny

1 088,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

1 088,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM14801S

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z silnikiem elektrycznym

858,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

858,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0172

Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2

246,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

246,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-CH-009

Numer seryjny: Bks-ch-009

709,56

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

709,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FAST FT50404

FAST FT50404

FASFT50404

Tryb pracy: Mechaniczne

407,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

407,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

355,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

355,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Kolektor ssący w aucie JEEP

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie JEEP. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, JEEP może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

JEEP – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się JEEP, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie JEEP?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu JEEP może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie JEEP. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.