Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do JEEP COMPASS

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 175771

Ciężar [kg]: 1.373

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

329,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM14801

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez silnika elektrycznego

523,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

523,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

364,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

364,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM14801S

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z silnikiem elektrycznym

849,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

849,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0172

Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2

246,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

246,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej NTY BKS-CH-006

Numer seryjny: Bks-ch-006

428,65

zł/szt.

Kraków: czw. 10.07

U ciebie: czw. 10.07

428,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.14.202

Dla numeru oe: 651 090 0037 n.cpl.2

500,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

500,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

252,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

252,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

363,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

363,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FAST FT50408

FAST FT50408

FASFT50408

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

269,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację JEEP

Części zamienne do JEEP COMPASS

Kolektor ssący w aucie JEEP COMPASS

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie JEEP COMPASS. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, JEEP COMPASS może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

JEEP COMPASS – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się JEEP COMPASS, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie JEEP COMPASS?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu JEEP COMPASS może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie JEEP COMPASS. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.