Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do MERCEDES-BENZ SL R230

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 559,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 559,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 218,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 218,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY BKS-ME-025

NTYBKSME025

2 017,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 27.02

2 017,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 580,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 580,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 263,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 27.02

1 263,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 5.45

1 082,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 082,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 5.476

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 538,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 538,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 377,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 377,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY BKS-ME-020

NTYBKSME020

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

129,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 27.02

129,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ R230

Kolektor ssący w aucie MERCEDES-BENZ SL R230

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ SL R230. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, MERCEDES-BENZ SL R230 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

MERCEDES-BENZ SL R230 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się MERCEDES-BENZ SL R230, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie MERCEDES-BENZ SL R230?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu MERCEDES-BENZ SL R230 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie MERCEDES-BENZ SL R230. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.