Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do SEAT TOLEDO III

39 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

NTY BKS-VW-012

NTY BKS-VW-012

NTYBKSVW012

319,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

319,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.02.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

514,73

zł/szt.

Kraków: pt. 11.07

U ciebie: pt. 11.07

514,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100030

Tryb pracy: Elektroniczny

580,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

580,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556303A

Ilość połączeń: 5

444,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

444,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

437,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

437,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

873,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

873,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21825

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

425,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

425,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

260,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

260,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ESEN SKV 96SKV020

Ciężar [kg]: 0.03

40,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

40,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY BKS-VW-010

NTY BKS-VW-010

NTYBKSVW010

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar brutto [kg]: 3.09

349,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

349,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego METZGER 2100098

Tryb pracy: Elektroniczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

589,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

589,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

327,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

327,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
OSSCA 59826

OSSCA 59826

OSS59826

377,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

377,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-00-009

Numer komponentu: 123-00-009

321,54

zł/szt.

Kraków: pt. 11.07

U ciebie: pt. 11.07

321,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

200,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

200,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

400,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

400,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9174-JPN

Ilość biegunów: 5

294,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

294,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej MAXGEAR 17-0300

Dla numeru oe: 03l129711e

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

523,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

523,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
TOPRAN 117 758

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Urządzenie sterujące: Bez regulatora nastawczego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

368,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący FEBI BILSTEIN 176636

Ciężar [kg]: 1.779

Materiał: Aluminium, tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 012,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

1 012,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT TOLEDO III

Kolektor ssący w aucie SEAT TOLEDO III

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie SEAT TOLEDO III. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, SEAT TOLEDO III może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

SEAT TOLEDO III – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się SEAT TOLEDO III, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie SEAT TOLEDO III?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu SEAT TOLEDO III może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie SEAT TOLEDO III. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.