Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SEAT TOLEDO III

52 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NGK
FAE
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
ERA
BORSEHUNG
EPS
FACET
JPN
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
MEYLE

52,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

52,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15026

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,98

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

135,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

29,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

29,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

110,91

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

110,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10117

Ilość podłączonych styków: 4

77,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

77,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

84,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

84,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550085A

Ciężar [kg]: 0.025

Ilość połączeń: 4

36,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

36,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,02

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

61,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

108,66

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

108,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

52,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV120

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

50,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0103

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

70,98

zł/szt.

Kraków: pon. 08.09

U ciebie: pon. 08.09

70,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BORSEHUNG B13676

Dla numeru artykułu: 111424

115,32

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

115,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,17

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

60,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

39,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

39,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96201

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,64

zł/szt.

Kraków: czw. 04.09

U ciebie: czw. 04.09

146,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

109,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

109,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 0072

Ciężar [kg]: 0.024

Ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

73,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-AU-004

Dla numeru oe: 038 906 051 d

Ilość połączeń: 4

35,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

35,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 114 812 0008

Ciśnienie [bar] od: 0.17

Ciśnienie [bar] do: 1.17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.09

81,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT TOLEDO III

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SEAT TOLEDO III

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SEAT TOLEDO III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SEAT TOLEDO III – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SEAT TOLEDO III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SEAT TOLEDO III

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.