7 produktów
Wybierz auto
DRMDRM21821
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
731,41
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
731,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW019
671,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
671,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV056
640,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
640,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21822
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
706,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
706,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.68
333,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
333,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21801
349,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
349,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV061
470,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
470,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie SKODA FABIA III. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, SKODA FABIA III może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się SKODA FABIA III, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu SKODA FABIA III może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie SKODA FABIA III. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.