7 produktów
Wybierz auto
DRMDRM21822
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
666,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
666,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21821
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
689,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
689,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV056
649,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
649,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW019
545,70
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
545,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.68
336,58
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
336,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21801
435,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
435,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV061
459,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
459,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie SKODA FABIA III. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, SKODA FABIA III może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się SKODA FABIA III, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu SKODA FABIA III może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie SKODA FABIA III. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.