12 produktów
Wybierz auto
59,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
59,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Kolor obudowy: Czarny
121,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
67,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
67,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99061814201
67,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
98,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99591806401
59,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
59,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03k 906 051
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
66,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
66,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9128JPN
Ilość biegunów: 4
56,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
56,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
68,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
68,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03k 906 051
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
66,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
66,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
79,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SKODA FABIA III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie SKODA FABIA III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.