Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW MULTIVAN

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

66,88

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

66,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

95,15

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

95,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego FEBI BILSTEIN 177130

Ciężar [kg]: 0.074

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,17

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

115,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora NTY BKS-VW-016

Ilość połączeń: 3

52,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

52,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik klap kolektora FEBI BILSTEIN 178355

Ciężar [kg]: 0.02

Zdjęcie producenta: 1

137,36

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

137,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21820

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

829,78

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

829,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,76

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

64,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

195,97

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

195,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł rury wlotowej METZGER 2100123

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

872,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

872,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW MULTIVAN

Kolektor ssący w aucie VW MULTIVAN

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW MULTIVAN. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW MULTIVAN może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW MULTIVAN – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW MULTIVAN, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW MULTIVAN?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW MULTIVAN może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW MULTIVAN. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.