10 produktów
Wybierz auto
Producenci
JPG1113150400
15,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
15,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
130,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117375
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
108,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
99,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
99,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
82,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479115740
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy
Wymiar gwintu: M 22
Rozwiń więcej danych
88,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117281
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zabezpieczeniem
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h10950, 066109507
56,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
56,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
41,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
48,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW MULTIVAN to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.