64 produktów
Wybierz auto
FEB174910
Ciężar [kg]: 1.142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
372,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
372,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
428,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
428,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
478,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
478,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.02
Zdjęcie producenta: 1
140,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
140,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektroniczny
574,69
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
574,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
472,90
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
472,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
303,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
303,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTB20054
Ilość biegunów: 5
257,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
257,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170300
Dla numeru oe: 03l129711e
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
518,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
518,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
284,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
284,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 5
480,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
480,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
940,04
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
940,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803K
386,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
386,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21803
744,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
744,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21804K
355,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
355,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21817
Dla numeru oe: 06h906283b
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
459,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
459,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21825
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
416,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21824
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z materiałem mocującym
464,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
464,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
490,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
490,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
496,11
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
496,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW PASSAT VI (B6). Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW PASSAT VI (B6) może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW PASSAT VI (B6), i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW PASSAT VI (B6) może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW PASSAT VI (B6). W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.