92 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
168,40
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
168,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
174,36
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
174,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
123,61
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
123,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
178,78
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
178,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
107,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
107,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
200,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
200,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,80
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
172,91
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
172,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
127,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
127,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość 1 [mm]: 22
Wysokość 2 [mm]: 37.33
Rozwiń więcej danych
109,87
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
109,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
118,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
118,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
159,55
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
159,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.37
Wysokość 1 [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
237,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
237,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.3
Rozwiń więcej danych
187,69
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
187,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
126,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
126,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 153
281,08
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
281,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 153
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
126,55
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
126,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 139.4
Liczba rowków: 6
194,99
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
194,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 27
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
107,67
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
107,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD C-MAX, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD C-MAX jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD C-MAX pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.