98 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
168,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
168,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
198,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
198,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
172,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
172,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
107,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
107,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880005278
Ciężar [kg]: 2.59
Parametr: 5pk+6pk
Rozwiń więcej danych
212,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
212,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE003
76,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
123,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
123,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
180,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
180,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
148,86
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
148,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
92,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
92,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300112
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.14
Rozwiń więcej danych
145,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
145,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1057A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
238,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
238,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2156084
Dla numeru oe: 1752282
Średnica [mm]: 132
Rozwiń więcej danych
186,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
186,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESFDDS001
Ciężar [kg]: 2.51
194,13
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
194,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
120,34
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
120,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR000
143,05
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
143,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR022
153,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE000
159,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
159,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD C-MAX, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD C-MAX jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD C-MAX pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.