50 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
167,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE003
75,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
106,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
156,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
171,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
190,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
126,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
124,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
91,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300148
Grubość [mm]: 27
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
132,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.3
Rozwiń więcej danych
185,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45565
Średnica [mm]: 153
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
125,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG10318
Wysokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.18
Rozwiń więcej danych
122,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
122,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
131,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPBM010
93,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR022
152,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE000
158,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPVW015
146,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
126,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
184,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD C-MAX II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD C-MAX II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD C-MAX II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.