49 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.67
Rozwiń więcej danych
169,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE003
76,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880004382
Ciężar [kg]: 1.38
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
123,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
172,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
106,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2156084
Dla numeru oe: 1752282
Średnica [mm]: 132
Rozwiń więcej danych
186,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1145A
343,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
343,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPBM010
95,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR022
153,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE000
159,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPVW015
147,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR345283
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.57
Rozwiń więcej danych
127,42
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
127,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
120,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
120,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.6
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
161,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.3
Rozwiń więcej danych
187,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR912179
Grubość [mm]: 27
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
108,68
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
108,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
134,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300148
Grubość [mm]: 27
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
133,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD C-MAX II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD C-MAX II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD C-MAX II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.