23 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 64.6
Ciężar [kg]: 1.459
Rozwiń więcej danych
362,26
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
362,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADP5600
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
616,49
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
616,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
041880005011
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
578,11
zł/szt.
Kraków: pt. 09.01
U ciebie: pt. 09.01
578,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 82
Ciężar [kg]: 2.304
Rozwiń więcej danych
245,87
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
245,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880005058
Parametr: 5pk
Ilość żeber: 4
Rozwiń więcej danych
378,66
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
378,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
248,20
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
248,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
278,53
zł/szt.
Kraków: pt. 09.01
U ciebie: pt. 09.01
278,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPME022
460,20
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
460,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPME024
Parametr: 7pk
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
211,36
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
211,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
362,52
zł/szt.
Kraków: pt. 09.01
U ciebie: pt. 09.01
362,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 50
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
194,92
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
194,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1159A
394,62
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
394,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
282,09
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
282,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 3.164
Rozwiń więcej danych
521,88
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
521,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPME020
297,94
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
297,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 3.164
Rozwiń więcej danych
531,29
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
531,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
567,99
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
567,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
04702156073
Dla numeru oe: 2710300003
Średnica [mm]: 168.5
Rozwiń więcej danych
230,00
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
230,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 81
Ciężar [kg]: 2.46
Rozwiń więcej danych
575,08
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
575,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 47
Ciężar [kg]: 2.943
Rozwiń więcej danych
484,86
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
484,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W212 pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.