48 produktów
Wybierz auto
DAYDPV1797
Ciężar [kg]: 2.9
Wysokość 1 [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
997,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
997,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
179,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
179,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.067
Rozwiń więcej danych
139,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
139,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2156025
Dla numeru oe: V763855180
Średnica [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
122,79
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
122,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR011
163,35
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
163,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300112
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.14
Rozwiń więcej danych
145,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
145,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35933K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 1337
Rozwiń więcej danych
192,56
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
192,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
117,67
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE010
139,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
139,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE014
83,41
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
83,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
109,88
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
109,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADP5940
418,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
418,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,65
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
407,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1518302000
Szerokość [mm]: 34
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
226,83
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
226,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300131
Ilość żeber: 6
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
102,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
102,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1101
Ciężar [kg]: 1.1
Wysokość 1 [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
256,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
256,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
042262929333
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.14
Rozwiń więcej danych
192,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
192,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
132,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Masa [g]: 1092
Rozwiń więcej danych
148,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
148,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MINI ONE/COOPER II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MINI ONE/COOPER II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MINI ONE/COOPER II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.