Powiadom mnie o dostępności

Łańcuchy rozrządu do VW GOLF IV

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 13.4, Ciężar [kg]: 0.167, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67AM, G67HP, G6...
115,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 13.4, Ciężar [kg]: 0.167, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67AM, G67HP, G6...
122,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 50, Wykonanie łańcucha: Simplex
117,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: ...
97,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.306, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68V, G68VCO, Ilość ogniw łańcucha: ...
93,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.306, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68V-1, G68VCO, Ilość ogniw łańcucha...
71,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
45,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 74, Wykonanie łańcucha: Simplex
151,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
77,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 70, Wykonanie łańcucha: Simplex
127,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 90, Wykonanie łańcucha: Simplex
162,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.428, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68V, Artyku�...
139,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 52, Wykonanie łańcucha: Simplex
62,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 98, Wykonanie łańcucha: Simplex
161,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.04, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wałka rozrządu, ...
78,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.167, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68V, G68VCO, Artykuł uzupełniający /...
133,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Łańcuch rozrządu – rola i charakterystyka elementu

Łańcuch rozrządu w aucie VW GOLF IV odpowiada za sterowanie powietrzem dostarczanym do cylindrów, a także usuwanie z nich spalin, które gromadzą się po zapłonie mieszanki paliwowo-powietrznej. Element ten współpracuje z częściami takimi jak wałki rozrządu, zawory dolotowe oraz zawory wylotowe. To bardzo ważny komponent układu rozrządu – aby zapewnić jego poprawną pracę, stosuje się także elementy prowadzące, nazywane ślizgami. Ważny jest również napinacz, który niweluje zmiany związane z rozciągnięciem się łańcucha.

Łańcuch rozrządu w samochodach VW GOLF IV – jak rozpoznać jego awarię?

Pierwsze objawy awarii łańcucha rozrządu w pojeździe VW GOLF IV dostrzec może każdy kierowca. Najpopularniejsze symptomy, których nie powinno się ignorować, to przede wszystkim głośna praca rozrządu po uruchomieniu zimnego silnika, charakterystyczne „terkotanie”, którego częstotliwość zwiększa się wraz ze wzrostem obrotów silnika oraz utrata mocy. Kolejny objaw to zwiększone spalanie jednostki napędowej, jak również zapalenie się kontrolki silnika na desce rozdzielczej samochodu.

Jak dbać o łańcuch rozrządu w samochodach VW GOLF IV?

Łańcuch rozrządu to bardzo ważny element, który jest niezbędny do prawidłowej pracy auta VW GOLF IV. Zadbanie o jego sprawność i żywotność jest zatem kluczowe dla sprawnej jazdy. Jednym z najważniejszych czynników jest stosowanie oleju silnikowego wysokiej jakości, którego gęstość i inne parametry będą dostosowane do zaleceń producenta samochodu. Warto również pamiętać o dostatecznie częstej wymianie oleju i szybkiej reakcji na jakiekolwiek ubytki, a także unikaniu dynamicznej jazdy przy nierozgrzanym silniku.