🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW GOLF IV

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

32,83 zł

Dostawa na środę, 19 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
72,17 zł

Dostawa na środę, 19 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
13,21 zł

Dostawa na wtorek, 18 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,05 zł

Dostawa na środę, 19 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,38 zł
12,38 zł

Dostawa na środę, 19 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
91,04 zł
91,04 zł

Dostawa na wtorek, 18 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW GOLF IV – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW GOLF IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW GOLF IV – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW GOLF IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW GOLF IV – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW GOLF IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.