🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do CITROËN JUMPER Jumper I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

COFLE
LINEX
Linka gazu COFLE 10.1180

Darmowa dostawa od 99 zł

Linka gazu COFLE 10.1180

0566101180

Długość 1/długość 2 [mm]: 2010/1800

45,31

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

45,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Linka gazu COFLE 92.10.1180

Darmowa dostawa od 99 zł

Linka gazu COFLE 92.10.1180

COF92101180

Długość 1/długość 2 [mm]: 2010/1800

44,32

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

44,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Linka gazu COFLE 92.1173.7

Darmowa dostawa od 99 zł

Linka gazu COFLE 92.1173.7

COF9211737

Długość 1/długość 2 [mm]: 1187/952

53,84

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

53,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
LINEX 09.20.30

Darmowa dostawa od 99 zł

LINEX 09.20.30

LINEX092030

Długość 1/długość 2 [mm]: 1230/1012

72,71

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

72,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumper I

Linka gazu do samochodu CITROËN JUMPER Jumper I

Linka gazu to ważny podzespół samochodu CITROËN JUMPER Jumper I, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

CITROËN JUMPER Jumper I – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.