Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do CITROËN JUMPER Jumper I

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość 1/długość 2 [mm]: 1187/952

53,84

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

53,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość 1/długość 2 [mm]: 2010/1800

45,75

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

45,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość 1/długość 2 [mm]: 1230/1012

Dla numeru artykułu: C0034a

86,85

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

86,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość 1/długość 2 [mm]: 1187/952

55,59

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

55,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

LINEX 09.20.29

LINEX092029

Długość 1/długość 2 [mm]: 1107/921

46,25

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

46,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

LINEX 09.20.30

LINEX092030

Długość 1/długość 2 [mm]: 1230/1012

73,75

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

73,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumper I

Linka gazu do samochodu CITROËN JUMPER Jumper I

Linka gazu to ważny podzespół samochodu CITROËN JUMPER Jumper I, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

CITROËN JUMPER Jumper I – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.