11 produktów
Wybierz auto
056611087
Długość 1/długość 2 [mm]: 1062/808
30,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT130070210
Długość [mm]: 1068
22,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
22,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX321313
Długość 1/długość 2 [mm]: 1065/870
24,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP102647
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
23,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK35050
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.14
28,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX472011
Długość 1/długość 2 [mm]: 915/705
40,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX472013
Długość 1/długość 2 [mm]: 780/575
30,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPRC0003A
Długość 1/długość 2 [mm]: 1070/865
Dla numeru artykułu: C0003a
34,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LINEX472010
Długość 1/długość 2 [mm]: 1065/870
34,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1170100100
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
23,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
23,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1170100400
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Długość [mm]: 1068
25,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
25,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Linka gazu to ważny podzespół samochodu VW GOLF II, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.
Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie VW GOLF II jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.