Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do VW MULTIVAN V

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: hydrauliczny
62,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek wyrównawczy, Wymiar gwintu: M 22, Kształt łba ...
113,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
100,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
15,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu
117,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Poliamid 6.6, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), Artykuł uzupełniaj...
125,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
167,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu, Urządzenia napędzane: agregat napęd...
83,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 03H10950, 066109507
59,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu VW MULTIVAN V

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN V to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN V może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN V – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW MULTIVAN V to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.