68 produktów
Wybierz auto
659,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
659,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
709,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
709,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
812,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
812,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
641,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
641,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
855,02
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
855,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 227,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 227,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
761,90
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
761,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
985,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
985,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,57
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
17,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
473,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
473,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
746,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
746,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 532,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 532,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Stal
504,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
504,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
293,18
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
293,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
648,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
648,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
458,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
458,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 826,65
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
1 826,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 62
Długość [mm]: 424
459,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
459,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
464,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
464,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 416,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 416,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW MULTIVAN V mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW MULTIVAN V, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW MULTIVAN V, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW MULTIVAN V, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.