Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do VW MULTIVAN V

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.44.0

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.44.0

PIE706117440

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

458,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

458,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.43.0

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu PIERBURG 7.06117.43.0

PIE706117430

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

417,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

417,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5019

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5019

HEP215019

Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

314,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu OSSCA 18842

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu OSSCA 18842

OSS18842

82,37

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

82,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS162

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS162

GATVVS162

Długość [mm]: 44

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

114,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 177970

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 177970

FEB177970

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Ciężar [kg]: 0.17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

278,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175438

Darmowa dostawa od 99 zł

Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175438

FEB175438

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Ciężar [kg]: 0.166

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

283,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW MULTIVAN V

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN V – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW MULTIVAN V wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

VW MULTIVAN V – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW MULTIVAN V charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW MULTIVAN V

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW MULTIVAN V powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.