8 produktów
Wybierz auto
Producenci
ETERH0008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
302,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX370004
80,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471TCC2
117,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85268
99,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRTCCT000
91,34
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAITCC14
Opcja wyposażenia: With crank. seal (os
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Sil-2
367,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAITCC10
Opcja wyposażenia: With crank seal (os2, without bolts
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Sil-2
259,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2386002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
242,29
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
242,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu FORD TOURNEO CUSTOM rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu FORD TOURNEO CUSTOM nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.