Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do FORD TOURNEO CUSTOM

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia, Artykuł uzupełniający /...
227,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ETERH0003

ET ENGINETEAM RH0003

318,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
87,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
91,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
117,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

FORD TOURNEO CUSTOM – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

FORD TOURNEO CUSTOM – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu FORD TOURNEO CUSTOM rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu FORD TOURNEO CUSTOM – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu FORD TOURNEO CUSTOM nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.